[Csaladtortenet 2] a mormon index tovabbi javithatosaga

Babcsányi István babciani at gmail.com
2020. Május. 9., Szo, 11:36:01 CEST

Kedves Klára!

Köszönjük a linket.
Visszatérő problémám az indexek javításánál, hogy a "Surname" mezőt nem engedi üresen hagyni amikor egy keresztelési bejegyzésben a feleség vezetéknevét kitörölném, mert az anyakönyvbe eredetileg nem írták be, de a nagytudású indexelő rögzített valamit amit éppen a rubrikában talált, pl. a férj foglalkozását. Tehát nem enged továbblépni, valamit mindenképpen be kellene írni. Nem tudod, mi a megoldás? Vagy bárki aki ezt olvassa? Fórumokat is néztem már, de semmire nem jutottam.
Persze meg tudom kérdezni az FS-t, csak ki tudja mennyi időbe telik mire válaszolnak. Hátha valaki kapásból rávágja...

Köszi

Babcsányi István