[Csaladtortenet 2] a mormon index tovabbi javithatosaga

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Május. 9., Szo, 19:07:01 CEST

Anna Gősiné Greguss:
> Én simán két kötőjelet -- írok be. Sikerrel.

Én szimpla kötőjelet szoktam beírni (-), de lehet hiányjelet (') is
használni. Kérdőjelet (?) és csillagot (*) is enged, de ezeket
segédkarakterként használják az indexelésnél és keresésnél (kérdőjel =
pontosan egy hiányzó betű, csillag = nulla vagy több hiányzó betű),
tehát én nem használnám őket nemlétező név jelölésére. Ezenkívül
elfogad zárójelet és idézőjelet, tehát be lehetne írni, hogy
"(nincs)", de nem tudom, hogy ez hogyan befolyásolná a keresést. Egyéb
írásjelet, mint például pontot, nem enged a névmezőkben, és nem lehet
sem üresen hagyni a meglevő mezőket, sem hozzáadni hiányzó mezőket. A
Megjegyzés ("Optional Note") rovatban enged pontot és vesszőt, de nem
kettőspontot vagy pontosvesszőt, ami gyakran felviszi a vérnyomásomat.

Juli
/\ /\