[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Május. 10., V, 15:09:27 CEST

Kedves Zsolt!

Az 1903-a születési anyakönyvet nem tudom elküldeni,de ennek a
párnak,találtam még
néhány gyereket.(nem tudom,hogy ezeket ismered-e)
https://www.familysearch.org/search/record/results?q.fatherGivenName=gy%C3%B6rgy&q.fatherSurname=palkovics&q.motherGivenName=anna&q.motherSurname=bandolya&count=20&offset=0&m.defaultFacets=on&m.queryRequireDefault=on&m.facetNestCollectionInCategory=on

Ha esetleg a halotti anyakönyvekre szükséged lenne,azoknak a filmszámát meg
tudom adni 1895-tő-1980-ig.
Üdv:
Zsuzsa

Zsolt Palkovics via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt