[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 21947] Czimber/Harti házasság

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2020. Május. 14., Cs, 18:49:27 CEST

Hivatalból átirányítva

---------- Forwarded message ---------
Feladó: Gábor Szalai <gaborszalai79 at gmail.com>
Date: 2020. máj. 14., Cs, 18:13
Subject: [MACSE: 21947] Czimber/Harti házasság
To: Magyar Családtörténet-kutató Egyesület (MACSE) <macse at googlegroups.com>

Kedves Kutatótársak!

Először is köszönöm, hogy befogadtatok közétek.
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek, biztos nagyobb profik vagytok
ezen a téren nálam.
Sajnos elakadtam a családfám készítése közben.

Volt egy bizonyos Georgius Czimber nevű ősöm Tataházán, akinek sajnos csak
a házassági bejegyzését, és a halotti bejegyzését sikerült megtalálnom.
A házassági bejegyzésen, a Georgius-nak szerepelnek a szülei nevei, viszont
sajnálatos módon, ilyen szülőkkel én nem találom meg a Georgius születési
idejét.
Elméletileg 1810 környékén született valahol. Tataháza környékén lévő
települések között már megnéztem, és ott sem találtam.

1836-ban esküdött, és ott az szerepel, hogy már mindkét szülő halott volt
az esküvő idején.
További gondot okoz, hogy a szülők haláláról sem találok semmit, pedig már
végignéztem mindent 1810 és 1836 között.
A másik érdekessége a dolognak, hogy a szülők házasságát sem találom, és
ezzel a szülőpárral nem született több gyermek.
Ez gondolom lehetetlen, hogy egyedüli gyermek volt abban az időben.

Van valakinek valami ötlete, hogy hogyan lehetne tovább haladni, illetve
merre lenne érdemes keresni?
Esetleg rá tudna nekem keresni valaki valami más adatbázisban is?

A FS-ön már próbáltam keresni, de semmi sajnos. Hallottam, hogy lehet
keresni valami "csillagozással" is, de sajnos én mint nagyon kezdő, ehhez
nem értek.

Nagyon hálás lennék, ha valaki tudna segíteni nekem!

Köszönöm szépen, hogy elolvastátok!

Baráti üdvözlettel
Gábor

--
A Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE) levelezőlistája

A lista szigorúan csak az Egyesületünk életével kapcsolatos leveleket
fogad. Például a tagsággal, a honlappal, az adatbázisainkkal és más
projektjeinkkel, a MACSE vacsorákkal, a rendezvényeinkkel, stb. kapcsolatos
leveleket várunk a listára. Szigorúan tilos a listára politikai,
világnézeti, vallási vagy más az Egyesületünk életével nem szoros
kapcsolatban levő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.
A lista címe: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu
Ha le akarsz iratkozni a listáról, küldjél egy üres üzenetet erre a
macse+unsubscribe at googlegroups.com címre.
A családkutatással, családtörténettel, stb. foglalkozó leveleket a nyílt
(bárki által elérhető):
várjuk.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar
Családtörténet-kutató Egyesület (MACSE)” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való
leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) macse+unsubscribe at googlegroups.com
címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el
ide:
https://groups.google.com/d/msgid/macse/e574239c-061a-47dc-b94b-5833c78e969c%40googlegroups.com
<https://groups.google.com/d/msgid/macse/e574239c-061a-47dc-b94b-5833c78e969c%40googlegroups.com?utm_medium=email&utm_source=footer>
.

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner Erdély?

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>