[Csaladtortenet 2] Pécs halotti 1918. jan - márc ?

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Május. 17., V, 10:21:25 CEST

Kedves Krisztián!
 Gondoltam főzés előtt bele nézek,de sajnos nem találom ezt az időszakot.én
sem  :)
 Viszont ebben az időszakban állami anyakönyvezés több helyen is volt
.Külön Pécsen,Pécsbányatelepen,Patacs és Szabolcson (amit
hol Mecsekszabolcsnak ,hol meg csak simán Szabolcsnak neveztek) Az FS-en
"Szabolcs Baranya"-ként szerepel.Most ennyi
jutott eszembe.
Ha nem találod meg,akkor fel tudom ajánlani,hogy ha kinyit a Levéltár :)
megkeresem ,vagy van az Egyházmegyénél előfizetésem
ott meg tudom nézni.

Üdv:
Zsuzsa

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 16.,