[Csaladtortenet 2] Új adatok az ISMERT SZEMÉLYEK ANYAKÖNYVI BEJEGYZÉSEI adatbázisban és Útmutató és sablon a közlésre

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2020. Május. 17., V, 18:54:39 CEST

Kedves Listatársak!

Szamák György tagtársunk elküldte Hugonnai Vilma
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Hugonnai_Vilma)

születési és házassági anyakönyvi bejegyzését az ISMERT SZEMÉLYEK ANYAKÖNYVI
BEJEGYZÉSEI adatbázisba:

https://macse.hu/knpersons/knpersons.aspx?i=H.

Köszönjük Gyurinak!

Az utóbbi időben örvendetesen megnőtt a közlések száma ebbe az adatbázisba.
Azért, hogy számon tudjam tartani és kezelni a közléseket, most már
szükségét éreztem, hogy

mindenkinek segítene, az adatközlőknek és nekem is, egy Útmutatót és egy
Excel sablon. Ezt elkészítettem és most már a honlapról letölthető:

https://macse.hu/knpersons/Ismert_szem%C3%A9lyek_sablon.xls.

Kérek minden kedves adatközlőt, hogy mostantól kezdve az Útmutató szerint
ezzel a sablonnal küldje el a közlésre kerülő adatokat.

Köszönettel,

Csaba