[Csaladtortenet 2] Pécsi anyakönyvi keresés

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2020. Május. 19., K, 15:44:28 CEST

Kedves Kutatótársak!
Bár előfizettem a pécsi levéltár internetes anyagaira, abban nem igazodom ki. Az iskola távoktatás mellett pedig nincsen sok szabad kapacitásom.
Valamikor régen úgy írtam ki, hogy Riemer Ignácnak és N. Juliannának 1770.04.17-én ikrei születtek, Ferenc és Sándor. Az adat a Pécs-Belvárosi Plébánia anyakönyvéből való. A Family Search viszont azt írja, hogy 1770.04.17-én Ferenc Sándor, tehát egy személy született. Meg tudná valaki nézni, hogy valójában ikrek, vagy csak egy két keresztnevű személy született e akkor.

Köszönet a segítségért.

Üdv
Aurél