[Csaladtortenet 2] címer és n. diploma keresés

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2020. Május. 20., Sze, 06:20:15 CEST

Kedves Farkas!

Lehet, hogy tévedek, de a kettéosztott mező, és a  Sterbeczky címer különösen úgy néz ki, mintha két különböző család címeréből lenne összetéve (Ha jól tudom, voltak ilyen összetevések, még több részből is.).  Érdekesnek tartom, hogy a Barankovits címer tetején is az oroszlán jelenik meg, bár lehet, hogy ez csak véletlen.