[Csaladtortenet 2] hiányzó évek keresése

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2020. Május. 20., Sze, 07:39:06 CEST

Kedves Listatársak!

Keszthelyi egyházi anyakönyveket találtam 1895-ig. Polgári anyakönyvek
viszont 1915-től vannak az FS-n.

A keresett családról tudott: Vidi Ferenc és Tolnai Mária 1909. máj 15-én
házasságot kötött. 1911.dec.04. Ferenc fiuk született.

Szeretném megtalálni, hogy voltak-e még gyermekek. Ha nem siklottam el
fölötte, 1915 után nem találtam. A hiányzó éveket keresem. A szülők
Tomajban,ill. Kiskomáromban születtek, Keszthelyen keresztelték őket. A
házasságot Kiskomáromban kötötték, és a vőlegény Keszthely-polgárváros-i
lakos.

Zavaró, hogy a környéken nagyon sok Vida család élt. A keresett családot az
anyakönyvben javították Vidáról Vidire.

Minden segítséget nagyon köszönök: Lengyelné Éva