[Csaladtortenet 2] Segitségkérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Május. 22., P, 00:17:24 CEST

Kedves András!
A FS-ön akkor lehet javítani, ha a név, dátum stb. mellett megjelenik az
Edit szó. Itt például a tévesen Gargaiz-nak indexelt név van Gergácz-ra
kijavítva:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X8HT-3PP
Tapasztalatom szerint azonban a javítási lehetőség néhány kivételtől
eltekintve csak a magyarországi területeken él, de ott se mindig. Ellis
Island-i javítási lehetőséget is láttam már.

Az általad megadott 2151275 a DGS számot jelenti a FS-ön? Nekem nem ad ki
semmit. Inkább linket küldjél légy szíves.

A JewishGen-hez nem tudok hozzászólni.

Mi az a Család 440?

Üdv,
Anna