[Csaladtortenet 2] Segítség kérés FS-en való kereséshez

Ferenc Nemes fnemesf at gmail.com
2020. Május. 22., P, 14:08:32 CEST

Szia,

hol is kezdjem.
- most Pest megye - ergó nincs fényképezve
- ha Szlovákiának vették fel, akkor nincsenek a polgári könyvek
fényképezve. Vagy nem kerültek fel
- a kereső azt hozza, ami indexelve van. Nem tudom, hogy hol tart éppen az
FS indexelése.
- ha mindez meg lenne, akkor ha nem adod meg az elején, hogy miben akarsz
keresni, akkor a találatoknál átlépsz a Collections fülre és kiválasztod.
(majd megnyomod a filter gombot)

Üdv:
Nemes Ferenc

Puskás Lászlóné <ikepuskas at digitalvac.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj.