[Csaladtortenet 2] FS indexek javítása: élen a magyarok

Péter Reicher reicher.peter at gmail.com
2020. Május. 22., P, 14:29:31 CEST

Kedves Júlia!

Köszönöm, hogy megosztottad ezt a hivatkozást!

Nagyszerű hír, hogy a magyar családfa-történet kutatók mennyire aktívak és
gyakorlatiasak! Mint a MACSE elnöke, a tavalyi londoni FS konferencián és
azt megelőzően Salt Lake City-ben is kérdeztem a FS adatbázisának
javíthatóságát, mert jeleztem, hogy a magyar anyakönyvek külföldiek által
történő indexelése sok hibát eredményezett!

Minden magyar FS kutatót arra bíztatok, hogy javítsa az FS adatait! Ha
szükség van olyan internetes képzésre, ahol ezt bemutassuk, hogy hogyan is
kell, kérem jelezzetek egyesületünk koordinátorának, Rajeczky Zsuzsannának
a  macse.koordinator at gmail.com címen, és szervezük "FS hibajavítás hogyan"
internetes tanfolyamot!

Üdvözlettel:

Reicher Péter