[Csaladtortenet 2] tanács/segítség kérése

Zsolt Palkovics zspalko at googlemail.com
2020. Május. 24., V, 14:17:10 CEST

Kedves Kutatótársak!

Segítséget kérni a családfám egyik ágával kapcsolatban, ahol elakadtam.

Apai nagymamám Ambrózy Anna Katalin

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPB4-SWV?i=253&wc=92SP-L29%3A40678301%2C68219801%2C40725201&cc=1452460

Édesanyját megtaláltam a FS -en

Bíró Rozália
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-S7WD-3?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX29R-RLZ

itt jó lenne megerősítésnek a halotti anyakönyvi kivonata, de azt indexelve
nem találtam. A haláláról annyit tudok hogy Budapesten történt valószínüleg
a XX kerületben  a második világháború alatt /után  (bombázáskor sérült meg
és az abból kialakult betegség okozta a halálát)

szintén megtaláltam 3 testvérét is:

Ambrozy Ferenc
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-S771-Y
Ambrózy Erzsébet
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-S77P-G
Ambrózy Sándor
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-S7WH-7
Ambrózy Mária
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-S771-L

de az édesapjáról semmi nyomom nincs,

Mind a négy testvér Sárbogárdon született és a családi legendárium is
Sárbogárd környéki érdekeltségekről mesélt.

A nagymamám anyakövi kivonatán ha hinni lehet az életkornak akkor 1857 -ben
(körül) született.

Előre is köszönök minden ötletet segítséget

Palkovics Zsolt