[Csaladtortenet 2] tanács/segítség kérése

Zsolt Palkovics zspalko at googlemail.com
2020. Május. 26., K, 20:54:53 CEST

Köszönöm szépen a segítséget, a születési meglett és jónak tűnik.

A másik kérdésemben  a halotti anyakönyvi kivonatban esetleg valaki tudna
segíteni?

idemásolom az első levélből azt a részt:

Bíró Rozália
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-S7WD-3?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX29R-RLZ

itt jó lenne megerősítésnek a halotti anyakönyvi kivonata, de azt indexelve
nem találtam. A haláláról annyit tudok hogy Budapesten történt valószínüleg
a XX kerületben  a második világháború alatt /után  (bombázáskor sérült meg
és az abból kialakult betegség okozta a halálát)

Köszönöm szépen előre is

Palkovics Zsolt

Ferenc Nemes <fnemesf at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 24., V,
14:48):