[Csaladtortenet 2] segítség összeírás Alsó-Hámor

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2020. Május. 31., V, 18:17:51 CEST

Köszönöm mindenkinek a válaszokat. Érdekes számomra, mivel a Giffl család
vihnyei származásúak legalább is ameddig visszatudtam vezetni. És a másik
érdekes hogy Dorog és környéken os éltek ősök. Konkrétan üknagyapám 1865
-ben.
Egy másik kérdés meg. Az FS en a dorogi házassági akvk kb 1864tol 1868 -ig
hiányoznak. Van esetleg lehetőség hogy valahol levéltárban meg lehet
találni és átnézni?

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj.
31., Vas 18:12):