[Csaladtortenet 2] MJ-VK házassága

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2020. Nov. 1., V, 23:07:33 CET

Kedves Levelezők!

Segítségeteket kérem egy esketési (házassági) anyakönyvi bejegyzés megtalálásához.

A férj:: Márki József
született Vapenik, Sáros vm. 1833.12.23
Forrás a  Vapeniki 1813-1841. évi Görög Katolikus Születési Anyakönyv 1833. évi 315. sz. bejegyzése, Basilius Mártyák parochus:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DRT7-1B5?i=54&wc=9PQ7-GPX%3A107654201%2C113823801%2C121034601%2C1161615378%3Fcc%3D1554443&cc=1554443

A feleség: Márki Józsefné született Vertán Katalin
meghalt Békéssámson, Békés vm. 1915.05.28
Forrás a  Békéssámsoni Állami Anyakönyvi Kerület Halotti Anyakönyve 1915. évi 57. bejegyzése, Molnár Gusztáv aktő. h.:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9GBC-9X8K?i=673&cat=834418

A férj halotti, a feleség keresztelési, valamint a kettőjük esketési anyakönyvi bejegyzését még nem találtam.
Kerestem. A csatolt PDF-en látható az esketési keresés statisztikája.

A gyerekek 1857.09.19-től 1873.08.20-ig születtek Békés és Csanád megyében.
A család lakhelyei közelebbről: Református-Kovácsháza,Mezőkovácsháza, Kaszaperi Puszta, Tótkomlós.
A gyerekek törvényesek voltak, és római katolikusok.

Üdv.        Márki László