[Csaladtortenet 2] Verőce-Drávamente

Komáromi Diána komaromidiana2000 at gmail.com
2020. Nov. 2., H, 19:38:59 CET

Kedves LisTagok,

tudna valaki segíteni abban, hogy Verőce-Drávamente megyei születésű
őseim irányában hogyan lehetséges továbbjutni a kutatással?

Bíró Katalin Lukácson született 1910. október 10-én.

Bátyja, Bíró Ferenc Budakócon (Budakovácsin) született 1905. február 28-án.

Szüleik Bíró József és Varga Juliánna - igazából róluk szeretnék több
informciót megtudni.

Somogy megyébe jöttek, a születési adatokat a testvérek Somogy megyei
házassági anyakönyveiből nyertem ki. Ezek szerint római katolikusok voltak.

Előre is köszönöm!

Szép estét,

Dia