[Csaladtortenet 2] Skultéti család

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2020. Nov. 5., Cs, 20:41:11 CET

*Kedves István!*

Még egyszer nagyon köszönöm az eddigi segítséged!

Dsugán Mihály és Haburcsák Zsuzsanna házassági bejegyzését mellékelem.
Nézpesten házasodtak össze 1847-ben, Mihály 1822 tájékán született
Nézpestben, míg Zsuzsanna 1844 körül született Abarán. Mindkét közösség
bejegyzéseit Petriben vezették elviekben. Szerettem volna megkeresni a
születési bejegyzésüket, de azt a filmgyűjteményt nem hajlandó megnyitni az
FS, gondolom FS-Toolsra lenne szükség, amit az én gépem egyszerűen nem
telepít.

Ha megkérhetlek, megnéznéd nekem ezt a két születési bejegyzést? Ezzel már
tényleg teljes lenne a kép.

Köszönettel és üdvözlettel:
Lajos

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>