[Csaladtortenet 2] Rokonom felkutatása

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2020. Nov. 6., P, 17:39:23 CET

Kedves Kutatótársak!
Jelenleg csak 3 nagyszülőm családfáját tudom kutatni, az apai nagymamám részét nem. Viszont azt is szeretném, csak a családban senki nem emlékszik részletekre, sőt, nevekre sem. Nagymamám sem él már, így ő sem tud segíteni ebben. A nagymamám bátyja még él(het) , kb 70 éves lehet. Van valakinek ötlete, tapasztalata, hogy tudnám Őt felkeresni, vagy esetleg más módon elindulni ezen az ágon? Amit eddig tudok:
Nagymamám testvére Szekeres Marcell, Törökbálinton lakhat, nem tudjuk pontosan.
Dédszüleim Szekeres József és Tóth Erzsébet.
Annyi biztos, hogy ők elváltak. Erzsébet konyhásnő volt a svábhegyi klinikán, és túlélte nagymamámat (vagyis 2011 után hunyt el). Ha minden igaz, Tóalmáson lakott nővére, az szerintem nem biztos, hogy ott is született.
Dédapám, Szekeres József a 80-as években hunyt el, és Zuglóban, az Újvidék téren lakott.
Sajnos ez minden, amit az apai nagymamám ágáról tudok, ezért keresném fel a nagymamám testvérét, hogy segítsen elindulni. Remélem lehetséges.
Ha valakinek bármilyen ötlete, segítő tanácsa van, szívesen fogadom.
Szép estét!
Dani