[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2020. Nov. 8., V, 01:35:17 CET

Kedves Lajos!

Ha a film elejere mesz, ott vannak 95 os oldalszamtol 1856 tol jol fenykepezve es azert latod a jo kepet es az indexelest. Sok olyan kep van ami dupla, de nincs indexelve a dupla.
A hibas oldalaknal ra ragadtak a az anyakonyvek egymasra. Latni a mindket anyakonyv oladalt de megcsuszassal a masikra ragadt es azt is mutatja. Ez elofordul a hibas elohivaskor. Ki kellett volna vagni ezt a szakaszt. De van egy masik resznel is ilyen osszemosodas. Amikor eszrevettek ujra fenykepeztek es az elejere ragasztottak az uj filmreszt.

Udv. Marcsi.