[Csaladtortenet 2] Kiolvasás

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Nov. 9., H, 18:17:40 CET

Ez eddig a legrészletesebb. Köszönöm.

A kérdés másik fele, hogy vajon Erdőhorváti anyakönyveit hol vezették?
Ungváry József ott született 1768 körül. Az apját sem találom: Ungvári
János 1738-ban született Losoncon. De ott sem található református
anyakönyv. A wikipédián találhat Ungváry János valószínűleg testvére
Józsefnek.  Üdvözlettel  Z.J.

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása