[Csaladtortenet 2] Honlap ismertető

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Nov. 11., Sze, 23:17:43 CET

Kedves Ákos!
Persze, igazad van, de a link a mai Szlovákia területére mutat, a FS
szokásának megfelelően címkézve Szlovákiának.
Valószínűleg pontosabb lenne azt írni a MACSE-honlapon, hogy "1869-es
összeírás a mai Szlovákia területén". Ezt nem tisztem eldönteni, de nem is
fogunk összeveszni rajta.
Üdv,
Anna

Ákos Polgár <1.polgak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 11., Sze,