[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Nov. 13., P, 17:57:23 CET

Kedves Erzsébet!
Tényleg kellene a teljes szövegkörnyezet.
Nem lehet, hogy valami köze van Klarissza-rendi apácákhoz?
A FS katalógusban nem találom se Török, se Turecká néven a települést. A
mai sítelepülésről van szó? Hol volt az anyakönyvezés, Óhegyen?
A szülőház régi címe megvan?
Üdv,
Anna

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 13., P,