[Csaladtortenet 2] Fwd: Kérdés Tataháza_Magyarszentmihály_szülök

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannag at icloud.com
2020. Nov. 14., Szo, 09:56:03 CET

Kedves Lista, esetleg a kép kell kisebb legyen. Csatolom újbol. 1886 esküvö Tatics Márton.Köszönöm szépen!
Zsuzsanna

Från: Zsuzsanna Larsson Gilice via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Datum: 2020-11-14
Till: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Ämne: [Csaladtortenet 2] Kérdés Tataháza_Magyarszentmihály_szülök

Kedves Kutatók,

Tatics Márton született 1859 Tataházán. 1886 esküdött Magyarszentmihályon (ma Mihajlovo, Szerbia). Szülőkről találtam hogy születtek nekik gyermekek 1851-59 Tataházán és aztán 1861-66 Mélykúton. Az esküvőn 1886 nem írja hogy “bold” a szülők (Tatich Ignatius + Dósa Catharina) a Mártonnak. Akkor azt lehet feltételezi hogy a szülők is le-költöztek Magyarszentmihályra? Eddig úgy gondoltam a Márton ment csak oda. De másképp hogy tudta a pap hogy éltek-e vagy nem?

Amiatt kérdezem mert nincsenek online Magyarszentmihály anyakönyvek, hanem akkor újból kell kérdezni a genealogist-ot Újvidéken. Keresem mikor haltak meg a szülők, hogy azon által tudjam keresni mikor és hol születtek.

Link 1859 Tatich Martinus_beirás 48:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSJQ-RW9?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AXZL4-R7N

Csatolom rom.kat. esküvö1886_Tatics Márton.

Köszönöm!
Zsuzsanna