[Csaladtortenet 2] FS-TOOLS

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Nov. 14., Szo, 10:29:04 CET

Kedves János!
Már én is tapasztaltam. Szerintem ugyanaz a probléma gyökere, ami miatt 40
képenként szünetet tart a FS a letöltésben is (ha jól emlékszem, épp emiatt
a változtatás miatt kellett Csabának a legutóbbi frissítést csinálnia).
A megoldás: elindítod az FS-TOOLS-t, letöltöd az adott filmet (tart ameddig
tart, de közben legalább tudsz mást is csinálni), majd offline nézed meg a
képeket, immár várakozás nélkül.
Üdv,
Anna

Lengyel János <lengyeljan at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov. 14.,