[Csaladtortenet 2] Ikrek vagy két név?

Péter Bárány peter at barany.hu
2020. Nov. 14., Szo, 10:55:31 CET

  Kedves Anna!
Megerősítendő az előző válaszomat, jelzem, hogy nekem volt egy
rokonom, Joannes de Deo nevű! Értelemszerűen a picik a János nevet
kapták a keresztségben, és egyúttal védőszentjüknek az azonos
keresztnevű szentet /Joannes de Deo, ill. Joannes de Matha/ jelölték
meg szerintem.
Üdv.: Péter

Idézet (Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com>):