[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: özvegyek

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Nov. 14., Szo, 11:09:55 CET

Bocsánat, én félreértelmeztem a kérdést. Én azt értettem, Ki a feleség
alatt, hogy a jelenlegi, és nem a volt felesége. Özvegy férfiaknál valóban
nem szokták a volt feleséget közölni, ellentétben az özvegyasszonyoktól,
ahol többnyire igen.
Ha azonban csak indexelésről van szó, akkor csak azt szokták rögzíteni, ami
oda van írva, minden mást, ami már kutatás eredménye, azt nem.
NJ

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>