[Csaladtortenet 2] Nemesdömölk ház.akv.1734-38

A.M. schlosslovo at gmail.com
2020. Nov. 14., Szo, 16:44:55 CET

Kedves Levtársak,

eddig nem tudtam róla, véletlen felfedezés, de a nemesdömölki evangélikus
anyakönyvek házasságai 1738-tól indulnak az FS tekercsén. Azonban
felfedeztem, hogy a somlószöllősi ev.anyakönyvek elején FS-ben ott vannak
Nemesdömölk 1734 és 1738 közötti házassági bejegyzései is.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS54-QQ18-F?i=5&cat=206468

Hátha valakinek ezzel segíthettem. (Bár elég gyakori, hogy egyes
evangélikus tekercsek elején megtalálhatóak más települések anyakönyvei is.)

üdv.

Ádám