[Csaladtortenet 2] FTB program

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Nov. 16., H, 11:26:23 CET

Én a 12-es stíluslapot használom, a pdf kifogástalan. Ha a használatával
probléma van, az - feltételezésem szerint - az, hogy feltöltötted a
családfát a lapjukra, és az meghaladja az előfizetés által engedélyezett
kvótát (például hozzáírtál egy-két adatrekordot). Én nem engedélyezem a
szinkronizálást, mert az előfizetésem ehhez nem elegendő.

A lokális saját gépen változatlanul működik úgy, mint tavaly.

A teljes előfizetés olyan drága, hogy az - nyugdíjasként - nem vállalom.

Üdvözlettel  János

2020. 11. 16. 10:00 keltezéssel, Leiter Éva írta

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása