[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Re: Fwd: Fwd: ex Eremita

Magyarszéky Gábor magyarszeky at gmail.com
2020. Nov. 17., K, 23:43:27 CET

Tisztelt Listatársak!

Mint cseppben a tenger...😁
Ebben a két szóban "ex eremita", benne van a családkutatás minden
csodája. Ebből a megfejtés-próbálkozás-özönből egy rendes tanulmányt
lehetne írni! Hátha van egy vállalkozó szellemű - jó tollú - társunk,
aki formába önti ezt a néhány hetes levelezést. Ragyogó blog-téma lehetne.
Én csak kerekedő szemekkel követem a professzorok megoldás-sziporkáit,
és nagyon elszomorodhatnék, hogy milyen messze vagyok (és leszek is...)
ettől a szinttől. Kifejezetten élvezettel olvasom ezeket a leveleket.

A MACSE a legjobb!😁

üdvözlettel:
Magyarszéky Gábor