[Csaladtortenet 2] Francia hadifogság

Zoltán C. Bánfi zobanfi at gmail.com
2020. Nov. 20., P, 10:29:56 CET

Kedves Levtársak!

Nekem nagyapám esett amerikai hadifogságba, de idáig nem találtam erről
bizonyítékot (igaz nem is ástam bele magam annyira).
Az elmondások alapján 1945-ben eltűnt, mindenki azt hitte róla, hogy
elhunyt, majd 1947-ben hazatért.
Sajnos nem tudom róla, hogy hol harcolt, valószínűleg Hargita megyéből
(Borszékről vagy Csíkszeredából) vonult be a seregbe.
Hol érdemes kutakodni a Hadtörténti Levéltáron kívül?

Üdv, Bánfi Zoltán

Kirilly Edit <ekirilly at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 20., P,
10:24):