[Csaladtortenet 2] hódmezővásárhelyi katolikus plébánia

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2020. Nov. 21., Szo, 03:48:27 CET

  Kedves Karcsi!  Én 6-7 éve  jártam a vásárhelyi katolikus plébánián, nagyon segítőkészek voltak. Már akkor digitalizálva voltak az anyakönyveik és rémlik, hogy 1895. utáni  indexben is kerestem.
  Szépapád egyik fia, Jelencsics Imre 1903. aug.17-én kötött házasságot Lengei Máriával.Apja ekkor még élt!
                                                                                  Üdv.:                                                                                                    Domján Péter

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj