[Csaladtortenet 2] Levéltári törvény módosítás

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2020. Nov. 21., Szo, 17:19:18 CET

Az ördög a részletekben, mint mindig:
A kutatási téma engedélyéhez kell:
"az intézmény  vezetőjének aláírása és  hivatalos bélyegzőjének lenyomata.
(A kutatási témának megfelelően: Eötvös Loránd Kutatási Hálózat (ELKH)
kutatóintézetek vezetői, jogszabállyal vagy kormányhatározattal létrehozott
kutatóintézetek vezetői, akkreditált felsőoktatási intézmények vezetői és
oktatási szervezeti egységeinek vezetői, jogszabállyal vagy
kormányhatározattal létrehozott, tudományos kutatást is előírt feladatként
végző közalapítványok, a múzeumok és a nemzeti könyvtárak vezetői, továbbá
a közlevéltárak vezetői)."
Tudtok ilyet?
Üdv. Judit

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 21., Szo,