[Csaladtortenet 2] Levéltári törvény módosítás

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2020. Nov. 21., Szo, 18:02:30 CET

Példát is mondok :

1. ifj. Horthy Miklós és Károlyi Consuelo 1927-es házasságát, noha eltelt
nyolcvanegynehány év, NEM fogják kiadni, mivel az egyik érintett (ifj.
Horthy Miklós) nem halt még meg 30 éve.
2. Soós Imre és Perjési Hedvig házasságiját KIADHATJÁK, mert noha csak
hatvanegynehány év telt el a házasságuk óta, és noha egyik sem férne bele a
százéves születésbe, mindketten 30 évnél régebben hunytak el.