[Csaladtortenet 2] Levéltári törvény módosítás

Pasa István pasapista at gmail.com
2020. Nov. 22., V, 11:26:25 CET

Megpróbálok finom lenni

Amikor ez a ..... akárki megírta ezt a szuper törvényt és előzményeit akkor pl mire alapozta a tiltásokat
Személyi adatok védelme hmmm
Aki családfakutató az ha magamat veszem SOHA nek fog visszaélni ha esetleg talál más adatot a keresettén kívül is

Erre alapozva feltennék a kérdést a törvény alkotónak hogy mutasson statisztikát arról hogy hányan és milyen adatokkal éltek vissza igazi csakadfakutatok a most már tiltott adatokkal
(Megjegyzem ez se sokat ér amíg van a familysearch)

Üdv. PI

Az iPhone-omról küldve