[Csaladtortenet 2] Francia hadifogság

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2020. Nov. 22., V, 12:03:13 CET

Kedves Kutatótársak!
Nekem dédapám esett német területen amerikai fogságba. Az amerikaiak francia fogolytáborba küldték vissza. Ekkor 59 éves, aktív katonatiszt volt. A franciák egy Loire menti kastélyban szállásolták el. Igen jól bántak vele. Mikor hazaengedték, ruhát élelmet, dohányt és egyéb dolgokat kapott, no meg költőpénzt az útra. Mind ezek meg is voltak a magyar határig, ahol az elvtársak mindent elvettek tőle.

Üdv
Aurél