[Csaladtortenet 2] Levéltári törvény módosítás

Sándor Béla Tegze stegze at gmail.com
2020. Nov. 22., V, 16:11:59 CET

Kedves Előd!

Nekem nincs információm róla, hogy ki mit kutat náluk, de az MNL-nek a
Vágóhid utcában annyira nem vág a profiljába a polgári anyakönyv, hogy
gyakorlatilag nem is része az állományuknak, "csak" őrzik. A fotózási
kéréseket is azért utasítjuk el élből, mert más szabályok vonatkoznak a
saját állományukra, mint az ilyen mostoha anyagokra. Szerintem
fellélegeznének, ha nem az ő dolguk lenne a családkutatók kiszolgálása.

Üdv,
Tegze Sándor Béla

Szabó Előd <szaeltan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 22., V,
15:45):