[Csaladtortenet 2] Levéltári törvény módosítás

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2020. Nov. 23., H, 08:54:31 CET

Kedves Mindenki!

Érdeklődtem hivatalos helyen.
Az új szabály NEM anyakönyvre vonatkozik, hanem minden más jellegű iratra.
Ami megnehezíti a levéltárosok munkáját, mert ha valaki megy egy
földhivatali ügyben hozzájuk, előbb ki kell a levéltárosoknak
deríteni, hogy a kért levéltári iratokban foglalt személy él-e,
születése 90 évnél régebbi, vagy halálozása 30 évnél régebbi-e?

Nagyjából ez a lényege...

Üdv, Zsolt!