[Csaladtortenet 2] Levéltári törvény módosítás

Gábor Peller gpeller73 at gmail.com
2020. Nov. 23., H, 23:30:08 CET

Ez van. Született egy rossz törvény a személyiségi jogok védői miatt és
megint sikerült a legrosszabb értelmezést kiválasztani a levéltári
vezetőknek. Marad az alkalmazkodás, aki tud szerez támogatói nyilatkozatot,
a többiek meg berendezkednek a kérelmek több hónapos átfutására.

Ákos Polgár <1.polgak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 23., H,
21:14):