[Csaladtortenet 2] E-levéltár

Szilvágyi G. szilvagyi.g at t-online.hu
2020. Nov. 25., Sze, 15:19:14 CET

Kedves Listatagok!

Használta mostanában valaki az Elektronikus Levéltári Portált? Regisztrálva
voltam és szerettem volna használni, de nem fogadta el a jelszavamat.
Próbálkoztam az elveszett

jelszó funkciót is, de nem küld semmit. Van valakinek hasonló tapasztalata?

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (tordai, kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi
(kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos (zsebeházi), Z(s)itkovszky(i),
Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi, fertőszentmiklósi),
Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay,
Péterffy, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel, Borza, Hosszútóthy,
Alsókáldi Káldy

Honlap:  http://szilvagyi.atwebpages.com