[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: fórum

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2020. Nov. 26., Cs, 10:22:42 CET

                 Kedves Kutatók!

   Tegnap még azt gondoltam, hurrá marad itt a családtörténeti téma és elköltözik az egyesület életével foglalkozó MACSE lev.lista  a MACSE fórumra. Gondoltam sebaj, mert úgyis a mindenkit érintő részletekből kapunk, majd mi is saját fiókra EMAIL-t ,vagy a cs.történetire. Most azzal szembesülök, hogy mindkét helyen  lesz cs.történeti zönge és kiegészíthetik egymást. Mivel innen is visszabírtam keresni TÁRGY és TÉMA dolgában én elégedett voltam.Most azt gondolom, hogy amivel sokunknak több lesz az a keveseknek kényelmesebb és nekik áldozunk. Tévednék? Fájdalmasan elfogadom, de akkor neve legyen a gyereknek.Pl. alias ELIT.
                                                   Z.L.