[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: fórum

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Nov. 26., Cs, 12:31:20 CET

Kedves Ili,

ha valaki a feleség nevét írja be a fórum keresőbe, mert az keresi, akkor a
kereső találatai között - ha a feleség neve megadásra került a
hozzászólásban - meg fog jelenni az a poszt is, ahol az adott név szerepel.

Üdv
Krisztián

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 26., Cs,
12:10):