[Csaladtortenet 2] olvasasi_segitseg

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2020. Nov. 28., Szo, 15:47:25 CET

Kedves Attila,

Ili megfejtését folytatom az olvasatommal:..
az ifjú az ő keresztlevelét (=Xlevelét) (ame)lyet Edelényi Pred(ikátor) ..
Szüts Tamás úr kia adott és bódvai hirdetéséről valót, (amelyet) bódvai
Pred(ikátor) Tiszt(eletes) Szakál László úr ki adott bé mutatta volna
(=bemutatta) öszve eskettettek.

üdv
Zoltán