[Csaladtortenet 2] SARKADPUSZTA – „máshonnan”

Adam Gubis adam.gubis at gmail.com
2020. Nov. 28., Szo, 16:01:55 CET

Néhány napja óvatlanul töröltem egy számomra érdektelennek tűnt „MACsE
Családtörténet-Digest …” E-mail-t a gépemről …

Az abban szereplő – számomra eddig ismeretlen - helységnév SARKADPUSZTA
most egy tőle távoli kis falu templomi „Anyakönyvéből” általam
kifényképezett oldalon „váratlanul” visszaköszönt.
Az adott "Születés" bejegyzés - elég furcsán - egy „idegentestként” beszúrt
oldalon szerepel.
Nehezen olvasható. …
    Név:           Kovács Károly,
    Születés:   1877. május 6s-10s …(?)
    Szülők:      Apja:   Kovács ………..,
                      Anyja: Kun ………..
    A bejegyzés címét ha megfeszülök sem tudom kiolvasni.
       (Megköszönném, ha valaki megfejtené!)

A fotót csatolom …

Jelen üzenetem talán eljut a fent említett - általam törölt - message
küldőjéhez, és talán hasznára lesz.

Üdvözlettel
Gubis Ádám