[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 114 kötet, 26 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2020. Nov. 29., V, 13:55:06 CET

Kedves Ádám!

https://www.familysearch.org/search/record/results?q.birthLikeDate.from=1850&q.birthLikeDate.to=1900&q.fatherGivenName=j%C3%A1nos&q.fatherSurname=kov*&q.motherGivenName=zsuzsanna&q.motherSurname=kun&f.recordCountry=Hungary&count=100&offset=0&m.defaultFacets=on&m.queryRequireDefault=on&m.facetNestCollectionInCategory=on
Van pár szóbajöhető házaspár
az apa uradalmi cseléd
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GGBZ-BYB a gyulavári
csapat a nyerő, valószínűleg az 1. házasságához kellett a pótlólagos
bejegyzés, akkor derülhetett ki, hogy nincs meg.

Gabi