[Csaladtortenet 2] Jablonka romai katolikus

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2020. Okt. 1., Cs, 17:00:05 CEST

Kedves Péter,

a Lengyelországhoz csatolt egykori Árva vármegye községek anyakönyvek
eredeti példányai az ottani katolikus plébániákon találhatók. Viszont egy
gond van velük, és pedig az, hogy az ottani lelkészek nem engedélyezik a
bennük való kutatást! Legalább is ez a tapasztalatom. Próbáld meg felvenni
a kapcsolatot a jablonkai plébánossal. Üdv. Erik

Bez
virů. www.avast.com
<#m_-5708411312531714272_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 1.,
Cs, 16:43):