[Csaladtortenet 2] FS mikrofilmkészítő játéka

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2020. Okt. 2., P, 16:40:57 CEST

Kedves Mindenki!

Bocsánatot kérek, nem fogalmaztam rendesen.
Az első példányok mindenhol a polgármesteri hivatalban, az
anyakönyvvezetőnél kell(ene) legyen.
Semmilyen felvétel azokról nem készült - elvileg.

Mikrofilmre vétel  a mormonok által a levéltárakban lévő
másod-példányokról készült, amiket NEM vittek ki az országból, hanem
itthon filmeztek, például  Szabolcs és Hajdú megye levéltárából cirka
másfél évig  voltak  Hódmezővásárhelyen. Ott készítették a
felvételeket.

Tehát a kulcstartó figuram vagy báb, vagy akármi itthon került a
képre, és nem valamelyik mormon központban, és ment tovább a mormon
adattárba.

Uff.
:)

Üdv, Zsolt!

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 2., P, 6:04):

> Ezt írtam KÉT PÉLDÁNYBAN FOTÓZTAK ÉS AZ EGYIKET ITT HAGYYTÁK A MÁSIKAT VITTÉK KI
> Hol írtam anyakönyvi másodpéldányról????
> 4si Gyuri
> 30 4358481
> sakk-magazin.hu/4si

>>> 30 4358481