[Csaladtortenet 2] Szakonyi Terézia

A.M. schlosslovo at gmail.com
2020. Okt. 3., Szo, 12:13:20 CEST

Még annyi kiegészítés, hogy Szakonyi Anna, Teréz lánya 1940-ben hunyt el
Szombathelyen. A bejegyzés szerint apja Szakonyi János, anyja Szakonyi
Teréz. Szakonyi Jánost nem tudom hova tenni, elképzelhetőnek tartom, hogy
csak beírtak egy nevet, mert a születési anyakönyvben egyértelműen
törvénytelen gyermek az atya megnevezése nélkül. Persze lehet, hogy az
eltelt évtizedekben az apa mégis vállalta a lányát.