[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Szakonyi Terézia

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2020. Okt. 4., V, 21:50:00 CEST

                  Kedves Ádám!

   Sok kérdés felmerül.  Szakonyi Teréziának, ha nem házasodott ,de van születésije, vagy halottija, akkor abból honnan tudjuk, hogy erről a kérdéses Szakonyi Teréziáról van szó? (Pl., ha nincs beírva, hogy cseléd volt).

   Ugyan kissé távolabb és 10 évvel korábban történt a születés, de látok hasonlóságot. A megjegyzés szerint az anyának itt első gyermeke születik és cseléd. Szerintem több az esély a származás megadására anyakönyvileg az első gyermekeknél, vagy költözés után.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSJD-9MT?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX83Q-599

                                                                       Zám. L.