[Csaladtortenet 2] latin

Ildikó Cseh ildigo65 at gmail.com
2020. Okt. 5., H, 19:07:27 CEST

Kedves Illetékesek!

A honlapon nem lehetne a halálokokhoz hasonló listát készíteni a
foglalkozásoknak?
Esetleg bővíteni a latin szótárt?
Én sem tudok latinul, de a kutatások során sok olyan foglalkozással
találkozok, ami nincs a netes szótárakban és a MACSE honlapon sem. Ilyenkor
csak tippelni tudok, lehet, hogy rosszul.
Pl. campicustos? 🙄
Én ezt erdőkerülőnek, vagy mezőőrnek gondoltam.
Nekem nagyon jólesne, ha ezzel foglalkozna valaki!
Üdvözlettel, Cseh Ildikó

Verner Sári <sarimail at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt. 4., V
14:31):